در مورد پارچه‌ی لینن بیشتر بدانید

در مورد پارچه‌ی لینن بیشتر بدانید

یکی از بهترین پارچه‌هایی که برای فصل تابستان استفاده میشه بدون شک پارچه‌ی لینن می‌باشد که بهتره از آن بیشتر بدانید,ابتدا از اسم آن شروع می‌کنیم:

لنین یا لینن؟

در پارچه لینن یا لنین، دو حرف (ی) و (ن) به صورت جا به جا قرار گرفته اند که بیشتر مردم به دلیل ناآگاهی به آن لنین می‌گویند.لنین نام یک رهبر انقلابی روسیه در اوایل قرن بیستم است که در اتحاد جماهیر شوروی سابق به عنوان بنیان گذار دولت مدرن شوروی فعالیت داشته، بسیار مورد احترام بوده است.

لینن با قدمت‌ترین پارچه

لینن یکی از پارچه‌های شگفت انگیز در صنعت نساجی می باشد.قدمت این پارچه را به حدود 30 هزار سال قبل می دانند و جالب است که بدونین از پارچه برای مومیایی کردن اجساد مصر باستان استفاده می‌کردند و جالب است بدانید مصریان باستان اولین کسانی بودند که تولید انبوه این پارچه را شروع کردند .

ویژگی‌های لینن:

در این قسمت می‌خواهیم به چند مورد از ویژگی‌های پارچه‌ی لینن بپردازیم که موجب شده پر ستفاده‌ترین پارچه‌ی مانتویی و شومیزی زنانه بشود:

دارای بافت خنک که منافذ بین بافت‌های آن می‌تواند هوا را عبور دهد دارای بافت نرم و لطیف جذب رطوبت خوب و همین‌طور خیلی سریع خشک می‌شود دارای طرح و تنوع بسیار جذاب در بازار تهران *مشاهده انواع لینن‌های پارچه سرای عرشیا*

لینن کدام کشور را بگیریم؟

در حاضر در بازار پارچه‌ی تهران بیشتر لینن‌های موجود برای کشور چین , هند و ایران می‌باشد که معمولا تنوع لینن‌های چینی بیشتر از بقیه می‌باشد و در مورد طرح لینن‌های موجود لینن‌های داخلی پیشرفت بسزایی داستند اما سلیقه‌ی مشتریان بر روی همه‌ی اجناس میباشد. لینن‌های کوک‌دوزی و ژاکارد از جدید‌ترین اجناس لینن‌های هندی و لینن‌های زری‌دار از جدید‌ترین لینن‌های چینی می‌باشد. انتخاب بین لینن این 3کشور کاملا بستگی با سبک کار و قیمت فروش شما دارد.

! به جنس لینن هنگام خرید دقت کنید

  • بدلیل حجم زیاد اجناس موجود در بازار بسیاری از خریداران دچار اشتباه شده و لینن بی‌کیفیت خریداری می‌کنند اگر حضوری خرید می‌کنین توجه کنین که لینن دارای پرز نباشد و از فروشنده پرزدهی و آبرفت آن را سوال کنید.
  • لینن هایی که ساده هستند و یا طرحدار نستند نباید دارای آهار زیادی باشد و باید لطیف و هنگام باز شدن پارچه حس خوب به شما منتقل شود.
  • شما می‌توانید با کیفیت‌ترین لینن‌ها را از پارچه‌سرای عرشیا ثبت سفارش کنین و برای راهنمایی بیشتر با شماره 09104203244 تماس بگیرید.
اشتراک گذاری:

امیرعرشیا صارمپور

دیدگاه خود را اینجا بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.